onsdag 21 september 2011

Gubben ville

jag skulle beställa från Bakker för han ville ha premierna. Men nu fick jag inte de premierna så har skickat ett mail till Bakker så få se då om det blivit fel eller om det bara var lur. Hade inte tänkt beställa därifrån för lyckades inget bra med deras lökar förra hösten, verkar vara bättre beställa på våren därifrån istället. Den här stenen jag beställde ska lysa ikväll, ska bli kul se:)



Tigerlilja och Kungsängslilja var de lökar jag beställde och Anemonlök fick jag men tyckte inte de små lökarna såg fina ut, nästan svarta var en del av dem, verkade torra men får ju se till våren om de kommer upp.

1 kommentar:

  1. Nej, vad trist med torra lökar! Jag tror att du ska hålla dig till din magkänsla och stå över beställningen där i fortsättningen. Själv beställde jag lökar från odla.nu i år. Vi får se hur de lökarna är.
    /Caroline

    SvaraRadera