onsdag 19 oktober 2011

Väldigt

pampig blev den nya orkidéen i köksfönstret. Hoppas jag nu lyckas få den att blomma om igen för nyligen gav jag bort en som det inte gick med. Har nu fått en ny att välja ut i present:) Trodde jag skulle välja mörk cerise eller något sådant men det blev en helt annan färg. Föll för denna på affären och den passar väldigt bra i mitt kök:) Blev jättenöjd:) Tack snälla Elsebeth för den:) och den har ett nytt skott som kommer med så oddsen för att jag skall lyckas få den blomma igen verkar ganska goda, håll tummarna:)








Var också förbi på Indiska och köpte glöggglasen jag sett i tidningen Isabella. Vad det nu var mycket julgrejer redan, man måste tydligen köpa en del tidigt annars tar det slut, vissa färger på glasen var redan slut.


Köpte en halsduk med på Åhlens, blev som en riktig shoppingrunda idag:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar