tisdag 2 oktober 2012

Har varit

väldigt dålig på att skriva här och kommer kanske inte vara så där jätteaktiv nu heller men det är roligt göra ett inlägg här ibland. Även om jag har trädgårdsintresset kvar och pysslar på som vanligt och det blir mer och mer växter i min trädgård så har jag andra intressen med. Förra veckan gick jag en spårkurs med vår nya valp, en söt Gråhund som heter Kaj, han är fantastiskt duktig och är så liten ännu:)

Är med på älgjakt tredje året i rad nu så hösten är som fullbokad med aktiviteter, ser fram emot en utlandssemester i vinter:)

Mina rabatter börjar bli stora och snart går det inte göra fler rabatter men än finns det en hel del plats till fler blommor. Vi tog ner Bollpilarna eftersom de tog upp plats för halva tomten och det blev så mörkt under så det blev en stol och en skulptur där istället:). Ska nästa år plantera några nya träd:)




 


 
Kanske blir det fler inlägg snart för bilder har jag samlat på mig i sommar:)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar