fredag 3 januari 2014

Vilken

ovanlig känsla när det ser ut som just före maj ute, ungefär en vecka före valborg när nästan all snö smält. Kan det verkligen fortsätta så då får jag rekortidig vår och trädgården sätter igång, känns ut ganska spännande måste jag säga.

Så här ser det ut hos mig idag, fortsätter det så blir det rekordtidig vår. Sista bilden är från juldagen 2008, har för mig att det var väldigt kallt då, roligt se bilder och kunna jämföra. Ser inte ut att vara så väldigt mycket snö på sista bilden men jag kan inte minnas att jag någonsin har varit med om så mild höst och som det är nu när det regnar mer än det snöar. Men skön temperatur är det. Har just tagit en skön promenad men det gäller gå försiktigt för halkan men idag var det mest blött inte så halt.
 





 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar