tisdag 30 augusti 2011

Det

blev lite höstnytt i min bänk med lådor på framsidan, hoppas vädret nu är bra i höst så jag verkligen får njuta av dem, det är en på varje sidan av bänken. Där jag köpte dem i Rutvik är det förresten en rolig höstmarknad där det berättas och säljs härdiga fruktträd och provsmakning av 30-40 härdiga äppelsorter och de identifierar också medtagna sorter som man inte vet vad det är. Alltså den 11/9 är det kl. 10.00-14.00 i Rutviks Handelsträdgård. Synd jag är på älgjakt då men det är bra det också:)


Den här hängande blomman som jag har i en väggampel har blommat helt fantastiskt sedan tidigt i våras, blommar än, det kommer nya blommor i olika färger hela tiden:)



 Det blev en vit Aster med som höstblomma på bron:)

1 kommentar:

  1. oj vad kul med en till från norr som bloggar!!
    ha det gott!!

    SvaraRadera