onsdag 17 juli 2013

Bara att

 passa på att fotografera när det går och inte regnar:)







































 
 


























Här en knopp av Calystegian som på svenska kallas för snårvinda har jag för mig men det verkar finnas olika sorter, den här ser ut som rosor nästan. Jag har haft dem i mitten där jag har chokladmyntan, nu är den i mitten och överallt, slingrar sig runt hela rabatten, tur jag har flyttat den till andra ställen med så den synns.













 







Julrosen blommar fortfarande.
 




2 kommentarer:

  1. Det var mange fine bilder fra Hagen din. Brennende kjærlighet er en mormorfavoritt hos meg. Dine var store og flotte.

    SvaraRadera
  2. Jag har hört att den heter så med, fint namn, den kallas för Studentnejlika med, den är jättefin.

    SvaraRadera