måndag 8 juli 2013

Söker nu

vackra Irisar, http://www.pionexperten.se/cms/ har jättemycket. Såg en knallrosa som jag blev mycket förtjust i, är väl kanske inte så vanligt heller med den färgen på Irisar, eller vad säger ni, vad har ni för färger på era Irisar. Lättskötta och vackra blommor är det och bladens form gör ju att det ser extra vackert ut i en rabatt tycker jag även om de inte blommar.

Till vänster i min damm har jag planterat en svart Iris, tänkte hela sidan där skulle passa med bara Irisar, rymms väl sådär en tre fyra stycken där, sedan är det ju andra blommor med runt om. Shoppade Klematis igår, stora fina till halva priset, om ni ser inläggen från igår så ser ni dem, det var lite dåligt ljus igår men blir fina bilder ändå med kameran. Idag regnar det så idag blir det att hålla kameran inne:)

Är det någon som bor i närheten och vill ha chokladmynta så är det bara komma och hämta för de växer så det knakar, de luktar väldigt gott och blommar fint.


Såg en som visade trix med bilder och blev påmind hur man gör en fotoplanet, kan vara kul för den bilden blir ju unik, här är det en Bollpil som jag trixat med:

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar