lördag 16 november 2013

Idag

nu på förmiddagen är jag sugen på äggröra med ost att sätta på rostat bröd:) Imorgon har jag planerat saffranspannkakor med björnbär. Har lust baka wienerbröd, köpt hem ingredienser:) Verkar lite som att jag efter att varit ute i naturen hela hösten, varit ute på en ö, långa promenader, varit på älgjakt, varje helg och en hel del dagar till och då äter man mycket bröd, mycket godis, många mil att gå och det har varit välgörande men alltid efter sådant så har jag sockerabstinens så gäller att försöka göra nyttiga saker nu istället för att köpa hem en massa choklad och annat godis från affären, för mig passar det bättre nu med hemgjort med socker i:)









 

2 kommentarer:

  1. Härliga blomster.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma, fick svar på vad kvistarna heter så de går att få tag på:)

    SvaraRadera