måndag 4 november 2013

Jag

ser att jag har många läsare, från hela världen, nu senaste veckan från Puerto Rico, det är läsare från Egypten och många andra länder, tänk om fler kunde skriva här, kanske ni också har bloggar där jag kan läsa, vore jättekul se lite mer från andra länder också även om det är mycket roligt om alla skriver något, en liten kommentar, fast det är roligt med många besökare också:) Den här bloggsajten har statistik och jag kan se varifrån de som tittar här kommer ifrån, vilket land.

Igår blev det inköp av en Ammaryllis, en röd, börjar närma sig jul nu och man blir inspirerad till lite sådant när man går på affärerna nu. Luktade just på skorppåsen jag köpte igår, pepparkaksskorpor, måste smaka dem idag, det luktar pepparkaka om hela påsen:) Kanske de är goda till glögg, är det någon som smakat dem? Sedan finns det en ny pepparkaka, en med choklad på en sida, de är så goda, första natten efter jag köpt dem blev jag så sugen så jag var tvungen gå upp mitt i natten och äta från dem, brukar inte nattäta men så god de var där på natten:)

 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar